• משופץ
200 גרם מתכתי חולצה חוט סרוגה סריגה רקמה אריגת מפואר עבה בד צמר מבריק ארנק תיק

200 גרם מתכתי חולצה חוט סרוגה סריגה רקמה אריגת מפואר עבה בד צמר מבריק ארנק תיק

Rating 
ILS 9.99

במלאי
זמין להזמנה

אורך : כל כדור יש אורך של 142 הוא אידיאלי ליצירת שילובים שונים. חוט נצנצים : חוט זה הוא כנראה החוט הזוהר והנוצץ ביותר ובכל זאת הוא לא רק חוט מתכת דק. זה יכול להיות מכוסה-עם חוטים אחרים גם. חוט לסריגה : אותו חוט משקל תערובת פוליאסטר פרימיום עם תוספת ניצוץ. חוט למלאכות : מושלם למלאכות,סוודר,כובע,שמיכות לזרוק,צעיף,כריות,בגדים,פריטי קישוט,מתאים לסרוגה, סריגה ואריגה. מתנה הטובה ביותר אידיאלי עבור המשפחה שלך או מטוגן : סרוגה ווי סריגה הוא אידיאלי שימושי מתנה עבור אמא, בנות, סטודנטים, למתחילים וכו'. ערכת תפירה הוא מושלם עבור שני גברים, ונשים, מתנה הטובה ביותר עבור משפחות וחברים. 200 גרם מתכתי חולצה חוט סרוגה סריגה רקמה אריגת מפואר עבה בד צמר מבריק ארנק תיק דיימפרט : חומר : פוליאסטר תערובת משקל : 200 גרם/כדור אורך : כ 142.17 מטרים צבע : כמו תמונה שמוצג שימוש : מתאים לאריגה וסורגת בגדים, כובעים, נעליים, צעיפים, שמיכות, כריות, בובות, וקישוטים נצנצים חוט : רך תערובת חוט עם פאייטים כי להוסיף מגע של אלגנטיות.את פאייטים הם עדין אבל רק מספיק כדי להוסיף ניצוץ. כאשר אתה רוצה משהו שהוא קלאסי אבל רק קצת מפואר,זה הוא את חוט בשבילך,עבור המשפחה שלך, לחבר שלך הערה : צגים אינם מכוילים אותו, פריט צבע מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי.

מידע מפורט יותר

Material:
Polyester blend
Weight:
200g/Ball
Length:
about 142.17yds
Color:
As Picture Shown
Usage:
Suitable for weaving and crocheting clothes, hats, shoes, scarves, blankets, cushions, dolls, and decorations
Sequined Yarn:
Soft blend yarn with sequins that add a touch of elegance.The sequins are subtle but just enough to add a sparkle. When you want something that is classic but just a little fancy, this is the yarn for you,for your family,for your friend
Note:
Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard:

מוצרים דומים בקטגוריה