• משופץ
חוט 250 גרם / כדור עבה חוט רך חוטים גדול שמנמן חוט מגושם זרוע משוטט סריגה שמיכת ספינינג חוט צמר חוט

חוט 250 גרם / כדור עבה חוט רך חוטים גדול שמנמן חוט מגושם זרוע משוטט סריגה שמיכת ספינינג חוט צמר חוט

Rating 
ILS 19.43

במלאי
זמין להזמנה

הסרוגה : זה הוא מושלם סרוגה ערכת למתחילים, כמו מיני חוט גדילים הם מתאים למתחילים פרויקטים חוט להכנת פונפונים, זוהי ערכת המתנע המושלמת לעיצוב. פקעות חוט בתפזורת זמינות במגוון רחב של צבעים וסיכות מיני הן בגודל האידיאלי. רב-חבילה של חוט אספקת מושלם עבור כל סוגים של מלאכות, סריגה וסריגה. חוט רב צבעוני לסריגה הוא חוט הסריגה המושלם למתחילים. חבילות חוט בצבעים שונים הופכות חוט רך לילדים ולמבוגרים הלומדים לסרוג. חוט הוא נהדר עבור סריגה וסורגת הלבשה, אביזרי ועיצוב בית פרויקטים. מד מסיבי עובד במהירות עם הגדרת תפר מעולה. מוצרים מוגמרים מעוצבים בעבודת יד יכולים לשמש גם כקישוטים בחדרי מגורים, חדרי שינה וכו'., וניתן להכין אותו עם המשפחה והחברים כדי ליהנות מהכיף של עשה זאת בעצמך, או כאחת המתנות הטובות ביותר.איכות גבוהה היא ערבות השירות שלנו.הוראות כביסה : מכונת לשטוף קר או עדין יד לשטוף, לא אקונומיקה.מאפייני מוצר : רך צמר הוא מאוד נוח וחם.אתה יכול להכין בעצמך בדים סרוגים עבים, כגון שמיכות, ג 'ינס, צעיפים, כובעים, שטיחים וכו'. עבור עיצוב הבית או מתנות; זה מתאים לריצה, קיצוני סריגה, סורגת או יד סריגה.

מידע מפורט יותר

250 g/regiment:
Diameter:
17MM-20MM(0.67-0.79in)
Quantity:
1 Pc
This kind of yarn is made of pure wool. Please make sure it is dry-cleaned.:
Due to the different lighting and screen settings, the actual color of the project may be slightly different from the color in the image.:
Please understand that. Please make sure you don't mind before bidding. Due to manual measurement, deviation of 1-2 mm may occur.:
The package includes:
1x Coarse Wool :

מוצרים דומים בקטגוריה